vrijdag 3 januari 2014

kerstsfeer

Onze liedjes en versjes bij het thema KERSTMIS
kerstmis vieren 
boom versieren
kerstbal hier, kerstbal daar
maar we zijn nog lang niet klaar...

kerstmis vieren
boom versieren
slinger hier, slinger daar
maar we zijn nog lang niet klaar...

sterretje hier, sterretje daar
kerstman hier, kerstman daar
lichtjes hier, lichtjes daar
klokje hier, klokje daar

ZO nu is de kerstboom klaar



































wij maken een boom 
een hele mooie boom
een boom om van te dromen
van 't kindje dat kan komen


lichtjes in de kerstboom
lichtjes overal
Jezus is geboren
in een stal


vlammetje vlammetje schijn maar zacht
breng het licht waar ik op wacht
vlammetje vlammetje heel alleen
breng het licht voor iedereen

er brandt een kaarsje in de klas 
kijk het is een lichtje 
dat is fijn
er brandt een kaarsje in de klas
nu zal het niet meer donker zijn



Onze nieuwjaarsbrief (om te oefenen tussen kerstmis en nieuw jaar): 

liefste mama en papa
ik heb een kusje in mijn hand
kijk
ik doe mijn handjes open 
en blaas het vlug naar jou
een kusje op je neus
een kusje op je wang

ik wens je veel geluk
het hele jaar lang!
je kapoentje
1 januari 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten