donderdag 2 juli 2015

de laatste schooldag

Waw van ZOMER - vakantie gesproken het is een tropisch warme dag vandaag !!

we genieten van een lekkere "smootie"
zo nemen we niet alleen vitamientjes van de zon op maar ook van het lekkere fruit
mmmm zo gezond en lekker!!





 of niet? 
Niet alle kleuters lusten zo'n gezond tussendoortje... maar wij eten ook niet alles graag...
Henrieke heeft wel geproefd goed zo !

 bellen blazen...en weer proberen te vangen

 Staf is niet tevreden omdat we een opmerking geven...
geniet maar Staf je bent zoveel mooier als je lacht




 ook de" rolls "zetten aan tot leuke spelletjes
 Robin geniet volop van de leuke muziek (die net boven zijn hoofd in de boxen weerklinkt)
 onze bellen vliegen SUPER HOOG













 ik doe een leuke ontdekking bij de rolls... ha ha wie zit daar in zijn huisje???

 ook de trein naar de zee is een beetje vakantie...onze machinist van dienst is Milan
 oei stafke toch ...hopelijk geen buil ! gelukkig komt Ruben je helpen



 we sluiten onze voormiddag af bij Juf Nathalie in de gymzaal waar we met onze reuzecomputer leuke dansjes kunnen doen



 vliegen, dansen, maja de bij-lied,...

als laatste oefenen we ons dansje om met jullie allen de vakantie in te zetten:
WAAR IS DAT FEESTJE ???

Daarna gaan we nog even naar de klas terug om rustig af te sluiten en 
afscheid te nemen van onze vriendjes en de juf...
Dikke knuffels en zoenen voor al mijn kapoenen !!
Ik zal jullie missen !!!!
maar ik zie jullie graag terug na de vakantie
want dan mogen jullie naar de 2de kleuterklas

HARTELIJK DANK  VOOR DE LEUKE SAMENWERKING 
EN DE ORIGINELE ATTENTIES EN TEKENINGEN
HET DOET ME VEEL PLEZIER!!

IK WENS JULLIE ALLEN EEN WELVERDIENDE EN DEUGDDOENDE VAKANTIE
EN TOT OP DE INSTAPDAG OP 
ZONDAG 30 AUGUSTUS
TUSSEN 10U EN 12U 
KUNNEN JULLIE KENNISMAKEN MET DE NIEUWE JUF EN KLAS
EN IN DE TUIN ZETTEN WE HET JAAR ALVAST IN!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten