woensdag 9 september 2015

hallo zoem zoem zoem
hier zijn we dan
onze klas
met de bijen
zal alvast "bij"-zonder zijn

op de openklasdag konden we al even kennismaken
ik hoop dat het naar meer zal smaken
op onze blog kan u af en toe iets zien
of ben je niet nieuwsgierig misschien??

deze vriendjes zitten bij ons in de klas :

meisjes:
Noor Bellemans/Lara Caluwier/Enora Debaere/Bloeme Dewaele/Margaud Dujardin/Mina Hamri/Elise Kongolo/Roza Nikfar/Jasmien Vandersarren/Mare vandromme/Rhune Vandromme/Axelle Vanmarcke/Ilke Vens

jongens:
Younes Amghar/Luca Bonnement/Luca Bultynck/Lucas Craeyvelt/Raigan Demoor/Henri Laebens/Kas pottie/Brent Schaeck/Maxim Valcke/Ethan Van Hoof/Vic Vercammen

op dinsdag en woensdag komt Juf karen onze kinderverzorgster afwisselend bij Juf Ria en onze klas helpen omdat er nu nog niet zoveel peuters zijn
Juf Liesbeth komt ook helpen en nu is dit bij de 1ste kleuterklas ook afwisselend bij Juf Ria en bij mij...dit kan nog veranderen als de noden in een andere klas hoog zijn...
ik hou jullie op de hoogte als er veranderingen zijn!

GRAAG WIL IK IEDEREEN UITNODIGEN VOOR ONZE INFOAVOND
DINSDAG 15 SEPTEMBER OM 19U

alle kls kregen alvast een briefje waarop u voor deze avond kan inschrijven
Bedankt om dit zo vlug mogelijk in orde te brengen!

Indien u nog vragen hebt 
hoop ik u op deze avond alvast te kunnen helpen!

Ook voor dopido heb ik nog enkele brieven die ontbreken
u hebt geen verplichting, dit is enkel voor uw kleuter !!
we werken er niet zoveel mee in de klas (uitzondering als dit gebeurt)

Hartelijk dank om ook foto's, fotobladen, zakdoekjesdoos en reservekledij mee te geven!!
U kan ook steeds een briefje aan de koek hangen als er iets te vermelden valt!

Ik hoop alvast op een leuke samenwerking
groetjes Juf Jo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten