zondag 18 juni 2017

papa

raar maar waar mijn foto's waren weg...k weet niet hoe maar 't is waar
dus een nieuwe poging...wat vertraagt maar hopelijk nemen jullie het niet kwalijk...beter vroeg dan laat...
thema vaderdag - Google zoeken
 spit spat spetter
 spit spat spetter
 handige papa's in de klas!!

 papa's stoppelbaard

 "man-power"
 papa's schilderij met een kadertje erbij
 kleuren voor papa

 hoekverrijking :hamertje tik...

 girl-power

 magneten-hoek

 "Lena kijk eens naar juf?" lacht Juul
 ha ha
 "mijn papa" verhaal met prentenboek bootsen we na!

 en dan onze papa's in de tuin...21 papa's evenveel als kleuters in de klas...
had niet gedacht dat het zo'n succes was!

 papa's leren ons hoe we kunnen voetballen
 DANK U LIEVE PAPA'S OM TIJD VRIJ TE MAKEN VOOR ONS!!!

 actie-foto's waren er volop


 kijk naar doelman Juul die liet er niet veel binnen !!!Sterke prestatie
  fair-play moeten we nog leren

 en samenspelen zijn we aan 't proberen

 papa's in actie maken ons blij

en misschien lukt dit filmpje bekijken wel ??

 Nog wat sfeerbeelden uit de klas

 en een papa in zijn sas



 team-work... goed zo dames!

 we knippen ons werkje als het klaar is en maken papa's puzzel!!
 schroeven schroeven draaien draaien...een jongen of een meisje's puzzel maken

 in onze bak zit mecano 

 en spatten, doe je zo
 spit spat spetter, 
 ik fluit en ik trompetter! 
 mijn papa is een spetter!
....en ik lijk op hem!
Vrolijk feest aan alle papa's!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten