zondag 10 september 2017

Beste allemaal,
Tis stil uit de klas van juf Jo...

nee hoor 't was niet stil...zoveel traantjes😏 bij het binnengaan ....even wennen (ook voor juf)
maar zeg nu zelf..."je wordt gedropt bij iemand en mama en papa zijn ribedebi..."😥
voor de nieuwe kleuters kwam het daarop neer en de regelmaat van "ze komen terug" hadden ze nog niet ervaren... toilet en ongelukjes en briefjes in de boekentas en boekjes wegstoppen...en vooral spelen kortom de eerste dag was super druk! We werden verwacht in de zaal voor de voorstelling van ons jaarthema MET JOU ERBIJ IS HET ALTIJD FEEST
geen tijd voor foto's ...sorry daarvoor
maar ik maak er werk van om dit goed te maken...
maar kijk ook eens op de facebook pagina van de school daar vind u al sfeerfoto's, en op de blogs van mijn lieve collega's zou u ook wel eens eens kunnen piepen!!


Volg ons op Facebook : 

voor ik het vergeet 😁: 

van harte welkom😊 op donderdag 14/09 voor wat meer info uit de klas graag stipt om 19u in de zaal!
dan gaan we samen naar de klas!!!👍

Alvast bedankt voor uw medewerking ivm het invullen van alle brieven en het duidelijk vermelden op koek of briefje ivm het schooleten, het meegeven van voldoende reservebroekjes, ...
genoeg gepraat nu...
Ik hoop op een leuke samenwerking met iedereen!
en "probleempjes" zijn er om opgelost te worden...dus blijf er niet mee zitten en kom voor of na school gerust eens binnen!


de blog zal voornamelijk zijn om foto's te bekijken van uw kleine spruit, 
dus mijn babbelmondje is uit...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten